Dieta – Regimul – Cura Atkins


dieta-cura-regimul-atkins

dieta-cura-regimul-atkins


Pro
– Eficenta

Contra
– consumul nelimitat de grasimi saturate produc disfunctionalitati la nivelul arterelor si la arterele care aduc sange muschiului inimii
– de mare durata

Regimul Atikins este bazat pe 4 faze (etape): Inductia – Pierderea in greutatea – Pre-mentinerea – Intretinere (Mentinerea)

Dieta Atkins este cura alimentara bazata pe consum scazut de carbohidrati, deci de evitam hidrati de carbon.

Alimentatia in regimul Atkins este bazata in mare parte din proteine ca: albusurile de ou, nuci, carne, legume si fructe pentru a suplini nevoile de hidrati de carbon, facand o paralela, consumul ridicat de proteine il gasim si la dieta dukan.

Dieta Atkins este buna pentru cei care le place dulcele sau zaharul, celor care le plac dietele bazate pe consum mare de fibra si consum mic de carbohidrati, cei care pot manca pana se satura.

Regimul Atkins NU este bun pentru vegetarieni sau cei care consuma putin proteine sau restrictii medicale sau anumite medicamente, ca diuretice.

Planul dietei Atkins consta in reducerea de hidrati de carbon prin schimbarea stilului de a manca, iar in ultima faza pe care o veti urma toata viata si va consta si in adaugarea unora carbohidrati.

Majoritatea alimentelor care nu sunt prelucrate sunt bun (ex. painea inegrala de grau, carnea)

Orice aliment care nu este prelucrat este bun, cum ar fi paine integrala de grau. Prin adaugarea carbohidratilor inapoi in dieta cu atentie, puteti fi siguri ca veti mentine pierderea in greutate dobandita de la dieta Atkins.


Fazele (etapele) in cura Atkins

. . . . citeste articolul complet pe sanatate.7r.ro >>>> Dieta Atkins

Afla noutatile !

Introduceti adresa de email si veti fi notificat la aparitia unui nou articol !

  • ADD YOUR COMMENT

    Lasă un răspuns