Dieta 250 grame / masa


Dieta 250 grame  masa

Dieta 250 grame masa


Dieta 250 grame per masa este o dieta pe care am incercato acum cativa ani si a dat rezultate.
Este o dieta care nu are credentele unui nutritionist, ci este o dieta pe care am „inventato” si care ziceam ca o sa mearga pentru mine si a mers !

Principii
Ideea sta la baza, ca nu trebuie sa te infometezi, o masa echilibrata si exercitii fizice.

Poti consuma aproape orice fel de alimente, numai ca este bine sa eviti alimentele prajite in ulei, mancaruri preparate ce implica prajeli, ulei etc. (puteti avea o masa in care sa mancati mancarea favorita [ATENTIE NUMAI O MASA, NU O ZI DE MESE]).

Masa trebuie luata de 3 ori pe zi de dimineata intre orele 7:00 – 9:00, pranzul intre 12:00 – 14:00 si cina intre 17 – 18:00, intre mese se poate manca un fruct.


Trebuie evitate alimentele „nenaturale”, alimente semipreparate si preparate din comert, inclusiv dulciurile etc.

La fiecare masa trebuie sa ai maxim 250 de grame de alimente, pot fi formate din 2 tipuri de alimente, ex. un piept de pui (150 grame) si 100 grame de legume coapte si pentru cei care nu pot manca fara paine pot pune langa farfurie si o felie de paine (va incetini putin slabirea), felia de paine ar fi indicat sa fie din paine neagra, sau paine alba preparata in casa.

Exercitiile fizice

. . . . citeste articolul complet pe sanatate.7r.ro >>>> Dieta 250 grame / masa

Afla noutatile !

Introduceti adresa de email si veti fi notificat la aparitia unui nou articol !

  • ADD YOUR COMMENT

    Lasă un răspuns