Dieta englezeasca in 7 zile


loading...

Dieta englezeasca este o dieta noua, ce se distinge de celelalte prin faptul ca cele mai multe alimente si cele mai multe calorii se consuma seara.

Regimul englezesc are aproximativ 1000 calorii zilnic si sunt clasificate in trei mese pe zi: Mic Dejun – 200 Kcal (calorii), Pranz (300 Kcal), Cina 500 Kcal, iar nu aveti voie sa consumati acelasi meniu in zile consecutive (oricare dintre cele 3 mese).
De asemenea nu aveti voie sa mancati dupa ora 19:00.

Puteti alege una dintre aceste meniuri:

Mic Dejun
1. 200 g salata de fructe si 150 g iaurt degresat
2. un ou fiert, o felie de paine prajita, 100 g suc proaspat de fructe sau suc de legume fara zahar
3. doua linguri de cereale integrale, o cana de lapte si un mar
4. o cana cu lapte, un sfert de cana de fulgi de ovaz, o lingura de stafide si 150 g suc de fructe fara zahar

Pranz
1. doua oua fierte cu branza, o rosie, un ardei, ciuperci si un mar
2. un cartof fiert, 100 g branza dulce, salata de legume si o portocala, para sau mar
3. o farfurie de supa de legume, 25 de grame de branza rasa si un mar sau para.
4. doua felii de paine prajita, 50 grame fasole boabe fiarta si 100 g fructe proaspete

Cina
1. o farfurie de supa de legume, 25 g branza rasa, o chifla si 50 g caise uscate
2. o farfurie de fasole gatita cu legume si fructe proaspete
3. un cartof fiert, 60 g fasole boabe gatita, o salata de morcovi si varza si o cana de lapte batut.

Dieta englezesca este echilibrata si pare vegan un pic si ofera o slabire treptata, cam 3 kg in cele 7 zile.

loading...

Afla noutatile !

Introduceti adresa de email si veti fi notificat la aparitia unui nou articol !

  • ADD YOUR COMMENT

    Lasă un răspuns